Summer Paradise

03:50

Nie byłabym sobą, gdybym nawet mojego wolnego czasu nie wykorzystała na pracę nad zdjęciami. 
Ostatnio w moim życiu sporo się pozmieniało. Udało mi się zdać maturę, dostać na studia i znaleźć ciekawą pracę.
Najdłuższe wakacje w życiu też spędzam dość produktywnie, chociaż nie ukrywam że fakt zakończenia szkoły wpływa na moje samopoczucie dość dziwnie, no bo jak to tak od września nie męczyć się już na matmie? Niewiarygodne !! Ale wracając do tematu, do tej pory byłam na super koncertach w Płocku, na wyjeździe nad jezioro
a przede mną szykuje się jeszcze wspaniały wyjazd za granicę kraju. A wy jak spędzacie swoje wakacje? Wracacie już za tydzień do szkoły 
czy jednak macie przed sobą jeszcze upojny miesiąc wolności? Zostawcie odzew w komentarzach i dajcie znać czy chcecie post poświęcony
koncertach na których byłam w minionym miesiącu. 
Buziaki, Caro
















Simple Plan - Summer Paradise feat. Sean Paul 


You Might Also Like

1 komentarze