Memories...

08:36

No cóż.. dawno mnie tu nie było.
Jedną z gorszych rzeczy które mogą spotkać człowieka to brak motywacji do jakichkolwiek działań, na szczęście w moim przypadku dość szybko zmienia się to w chęć 
szybkiego nadrobienia braków :) 
Aktualnie pogoda za oknem może w dużym stopniu przyczyniać się do złego samopoczucia, już za dwa tygodnie święta a śnieg w moim mieście poleżał może 3 dni. Wyjątkowo brakuje
mi zim z mojego dzieciństwa. Bo jeśli już musze znosić to że temperatura spada poniżej zera to chciałabym w ramach tego zyskać chociaż wizualną rekompensate. Niestety jak na razie
nawet na to nie moge liczyć :/
Obecna pogoda skłoniła mnie również do ,,odkopania" zdjęć z wakacji i powspominania tych miłych chwil kiedy nie miałam na głowie szkoły i gromadzących się w dzienniku jedynek z matematyki.
A jak u was rozpoczął się grudzień? Tęsknicie za latem i podciągacie oceny czy może jednak z utęsknieniem czekacie na przygotowania świąteczne? Czekam na odpowiedzi w komentarzach :D
PS.Dla ozdoby dzisiejszej notki dołączam zdjęcia z tegorocznych wakacji :D







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------








  Dj Sava - Cocktail








You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ahhh... Jak ja odkopuje zdjęcia z wakacji to mam jeszcze większego doła, że pogoda za oknem jest taka jaka jest... Mogłoby już być lato xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, przypominają o wakacjach :) U mnie w mieście póki co śnieg nie spadł wcale, ale liczę, że do świąt to się stanie.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, spontaniczne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. super post i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń