13:20

Notka na moim blogu mimo wielkich planów dodawana jest jak zawsze w dość dużym odstępie czasowym ot wypadało by coś napisać.
Nie chce się w żaden sposób usprawiedliwiać że nie dodaje postów systematycznie. Po prostu według mnie lepiej dodać coś jeśli ma się na to ochotę i jakikolwiek pomysł niż dodawać coś na siłę nie czerpiąc z tego jakiejkolwiek przyjemności.
Co się zmieniło u mnie w ostatnim czasie? 
Pozamykałam parę trudnych dla mnie rozdziałów
zmieniam szkołę z gimnazjum na liceum (w końcu !!)
pofarbowałam włosy
ponownie zrobiłam sobie kolczyk 
i postanowiłam dalej rozpychać uszy (10 mm)
W ostatnim czasie zmieniło się też wyjątkowo moje spojrzenie na świat.
Aż boje się zapeszyć mówiąc że jak na razie wszystko wyjątkowo mi się w życiu układa 
Co do planów na wakacje szczególnie czekam na sierpień i coroczny wyjazd nad jezioro 
chociaż jak na razie każdy dzień przynosi coraz więcej niespodzianek :)


Ps. Jeśli macie jakieś pytania co do mnie  lub tematy które chcielibyście żebym zaczęła tu poruszać zapraszam do komentowania a może i notki zaczną pojawiać się częściej i będą czymś więcej niż pisanie o niczym  :D

*koszulka-zara
*spodnie -DIY
*buty - miniramp.pl












You Might Also Like

0 komentarze