Zmiany zmiany..

13:27


Od dodania ostatniej notki nie minęło dużo czasu, a już pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy i nowych czytelników. Każdy komentarz czy chociażby ślad obecności na blogu jest dużą motywacją do dodawania częstych i kolejnych postów. Jak nie trudno zauważyć,moje włosy po raz kolejny zmieniły kolor, w czerni zdecydowanie czuje się najlepiej. Zmiany są potrzebne każdemu, mimo że często się ich boimy. (i tyczy się to nawet zmiany koloru włosów!)

U każdego nadchodzi taki okres kiedy trzeba zrozumieć, że tylko i wyłącznie my odpowiadamy za nasze życie i marzenia. Nikt inny nie ma prawa się w nie mieszać, nikt inny nie przeżyje za nas życia. Jeszcze nie dawno bardzo liczyłam się z opinią innych, było to dla mnie naturalne. Było miło czuć się lubianym i akceptowanym, ale czas odpowiedzieć sobie na jedno pytanie- czy warto zmieniać się tylko dlatego, żeby przypodobać się innym?

Na jednym z czytanych przeze mnie systematycznie blogów , znanej blogerki Oli Szepczyńskiej (http://poziom.blog.pl/) przeczytałam bardzo trafiający we mnie fragment ,, Kiedyś wchodziłam do pomieszczenia i zastanawiałam się, czy obecni tam mnie polubią. Dziś wchodzę i zastanawiam się, czy to ja ich lubię.'' Przemówił do mnie i zapadł w pamięć, stosuję go na co dzień, i sprawdza się!

A jak jest z wami? Potraficie zostać sobą mimo wszystko?








*spodnie - Bershka

*buty - Nike Air Max
* koszulka - Cropp

You Might Also Like

0 komentarze