Wzloty i upadki

12:52

Jak powszechnie wiadomo każdy w swoim życiu przechodzi różnorakie wzloty i upadki, jak się okazuje
takie sytuacje mogą dziać się nie tylko w życiu ale i w internecie tak jak w przypadku mojego bloga.


Po kolejnej długiej przerwie postanowiłam powrócić do prowadzenia go, jednak z pewną zmianą.
We wszystkich notkach zamieszczonych dotychczas pojawiały się tylko moje zdjęcia wraz z tekstem na określony temat.
Teraz jednak postanowiłam dodać coś nowego. Poza starym stylem bloga mam zamiar wprowadzić posty poświęcone mojej twórczości, będą to zarówno obrazy jak i muzyka a być może w przyszłości pojawią się również teksty mojego autorstwa
Już w tym poście dodaje zdjęcia moich najnowszych obrazów.
Będzie mi bardzo miło czytać wszystkie opinie dotyczące ich, zarówno pozytywne jak i negatywne :)
Czekam również na pomysły co chcielibyście zobaczyć lub usłyszeć w kolejnych notkach. 








Calvin Harris - This Is What You Came For  ft.Rihanna

You Might Also Like

0 komentarze