Zoo

11:32

Dzisiejszy wpis poświęcę Łódzkiemu Zoo, do którego wybrałam się wraz z moją klasą.
Odkąd usłyszałam że szkoła organizuje nam takie wyjście, nie mogłam się go doczekać.
Wycieczka rozpoczęła się od zbiórki i rozdania nam przez naszą nauczycielkę biologii (warto wspomnieć że najlepszą jaką miałam z tego przedmiotu) kart pracy, które mieliśmy wypełnić podczas owego pobytu.
Następnie, podzieleni w pary rozdzieliliśmy się aby wypełniać nasze zadania.
Zwierzaki były wspaniałe, do tego stopnia że przez cały dzień chodziłam z aparatem i fotografowałam każde z nich.
Bardzo bym chciała żeby odbywało się więcej takich ,,lekcji'' ponieważ według mnie są one dużo bardziej wartościowe niż całodzienne siedzenie w ławce i powtarzanie informacji zawartych w książce.
Zwierzęta uwielbiałam już od najmłodszych lat i coraz częściej zastanawiam się nad podjęciem pracy związanej z nimi, a nawet jeśli to nie wypali to prawdopodobnie w najbliższym czasie rozejrzę się za jakiś wolontariatem :) 













Kamil Bednarek ft.Staff - Euforia
 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jeżeli to była lekcja biologi, to ja chce taka. Nauka (rozwiązywanie kart pracy) wraz z zabawą!
    Super pomysł na lekcje.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń