Million Dollar Lips

08:29

Niezależnie czy za oknem panuje  skwar czy ulewa, zdjęcia do nowej notki same się nie zrobią.
Tak jak w przypadku dzisiejszego wpisu,sesji towarzyszyła niezbyt przychylna pogoda.
Ale nie przeszkodziło to nam w wykonaniu kilka naprawdę fajnych ujęć.  
Ale do rzeczy...
 Dzisiejszy post zamierzam poświęcić mojemu nowemu odkryciu a mianowicie: 
MATOWEJ POMADCE DO UST
 ,,MILLION DOLLAR LIPS'' NR 1 OD WIBO.

Od dłuższego czasu rozglądałam się za matową szminką, nie miałam ochoty jednak wydawać na nią fortuny więc poszukiwania zajęły mi trochę czasu.
Wchodząc wczoraj do Rossmanna jak zwykle udałam się do stoiska kosmetycznego i spotkało mnie tam miłe zaskoczenie.
Owa pomadka od razu przykuła moją uwagę swoim pięknym kolorem. Raczej rzadko decyduje się na ciemne odcienie szminek i błyszczyków jednak ta miała w sobie to coś.
Pomadka kosztuje niecałe 10zł a jej plusy naprawdę trudno zliczyć.
 Pierwszym z nich jest jej trwałość.
 Producent twierdzi że utrzymuje się do około 4 godzin
i muszę stwierdzić że to nie prawda.
W tym przypadku jednak bardzo pozytywna ,malując usta rano przy robieniu makijażu, pomadka zachowała się na moich ustach do późnego popołudnia
wytrzymując picie,jedzenie a nawet całowanie.
Więc jest to jej ogromny atut. 
Kolejny mega plus to jak już wcześniej wspomniałam dość niska cena za to jakość można spokojnie porównywać z kosmetykami z wyższych półek.
Delikatnie kremowa konsystencja zastyga w dosłownie kilka sekund przybierając zachwycające matowe zakończenie.
Pomadka jest też bardzo na pigmentowana dzięki czemu nie musimy nakładać wielu warstw aby wypełnić kolorem całe usta.
Podsumowując, z czystym sercem mogę każdemu polecić ten produkt, a ja na pewno zaopatrzę się w najbliższym czasie w resztę kolorów.
Jestem zdecydowanie na TAK !! A czy wy spotkałyście się już z tym kosmetykiem? Jeśli tak to czekam na wasze opinie w komentarzach :D


 








Calvin Harris - This Is What You Came For ft. Rihanna


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ta pomadka jest świetna, mam czerwoną, ale muszę kupić też inne odcienie, bo po prostu jestem zakochana :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, zazdroszczę Ci jej! Ten kolorek jest na prawdę śliczny <3 Moja siostra ją ma i tak mi się spodobała, że postanowiłam sobie ją kupić tez ale nie mogę nigdzie jej znaleźć od dobrych dwóch tygodni:o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest prześliczny! Może i ciemny, ale nadaje charakteru i bardzo pasuje do Twojej urody, naprawdę :) Do tego śmieszna cena - czego chcieć więcej? Kosmetyki Wibo naprawdę wybijają się pozytywnie ponad konkurencję i wcale nie są gorsze od tych droższych. Akurat nie miałam jeszcze okazji używać pomadek z Wibo, ale np. cienie bardzo sobie chwalę :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych udanych kosmetycznych zdobyczy :)
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena całkiem niezła, no i pomadka to ciekawy dodatek do prezentu, a okazji zawsze dużo. Sama nie często korzystam z takich specyfików, więc raczej się nie skuszę. Kolor wcale nie wydaje się taki ciemny. Pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matowe pomadki są genialne, a kolor Twojej jest taki ładny
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/06/spring-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pomadka ! Myślę że znajde taka u mnie bo sama podobnej szukam ;*
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam również pomadkę o matowym wykończeniu z Wibo tylko troszkę z innej serii i jestem z niej bardzo zadowolona. Długo się utrzymuje, same plusy. Muszę zakupić jeszcze inny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ją w Rossmann'ie kilka razy, ale nie zwróciłam szczególnej uwagi, ale skoro mówisz, że dobra i wgl to chyba wypróbuję ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń