Good News

11:16

Na wstępie chciałam wam przekazać kilka bardzo dobrych informacji.
W najbliższym czasie na moim blogu pokaże się dosyć ciekawa sesja (właściwie nietuzinkowe będzie samo miejsce jej wykonania). 
Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to powinna ukazać się już w przyszłym tygodniu :D
Kolejną świetną sprawą jest to że kilka dni temu udzielałam mojego pierwszego wywiadu dla pewnej blogerki (link dostaniecie jak tylko się ukaże).
Więc jak na razie wszystko na moim blogu i w życiu układa się zaskakująco dobrze.
Zaczęłam też pracę nad kolejnym obrazem i postanowiłam że w najbliższym czasie rozpocznę malowanie na płótnach. 
Energii dodają mi  zbliżające się wielkimi krokami wakacje, których wprost nie mogę się doczekać. 
Być może stąd bierze się mój zapał do pracy, którego naprawdę od bardzo dawna mi brakowało.
Muszę też gorąco podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga, bardzo się ciesze że z notki na notkę jest was tu coraz więcej.
Nie wyobrażacie sobie nawet ile to dla mnie znaczy. Bo nawet najmniejszy ślad jaki tu po sobie zostawiacie daje mi znać że warto kontynuować pracę na blogiem :D
Przyszły do mnie również próbki Garniera za które bardzo dziękuje, efektami podzielę się tu w najbliższym wpisie. 
Ale skoro zaczęłam już temat wakacji, opowiedzcie mi w komentarzach jak chcielibyście je spędzić i czy cieszycie się z nich tak bardzo jak ja.
A może chcielibyście notkę o moich planach wakacyjnych?  :D

















Alvaro Soler - Sofia


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo fajny post jak i blog (design i styl pisania) :) Zapraszam do siebie

    https://daylightnatka.blogspot.com/2016/06/my-style-look-ze-jeansami-z-wysokim.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sceneria zdjęć! no i dziury na spodniach hit! pozdrawiam i zapraszam do siebie:http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ARTYSTYCZNA DUSZA, bo czytam, że malujesz!
    Uwielbiam ,,spodnie z dziurami'' i koszule w kratkę, często chodzę tak na co dzień.
    Więc jeśli chodzi o Twój look to jak najbardziej daje okejkę!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta stylizacja. Jest taka na luzie, ale ma w sobie to coś. :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i w odnoszeniu większych sukcesów. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm.. Wakacje! Także nie mogę się ich doczekać!
    Świetne zdjęcia i wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, przejrzysty design bloga :) Ładnie wszystko ze sobą współgra.
    Mam nadzieję że to wakacje będą dla Ciebie fajne.
    Czekam na tą obiecaną i oczekiwana sesję.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się mega podoba tło zdjęć :D Fajnie, że teraz na Twoim blogu się układa. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze! ja w wakacje możliwe, że pojadę do Warszawy i na pewno pojawię się w Krakowie jak i Zakopanym :D
    Mogę prosić o poklikanie w linki w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, jeansy są przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń