Note

07:42

Notka..
Pisanie posta wydaję się jedną z prostszych rzeczy. Dookoła panuje powszechna opinia, że osoba posiadająca miano blogera nie robi nic trudnego.
Bo przecież co to za problem usiąść do komputera wstawić kilka zdjęć i dopisać do nich jedno-dwa zdania. Są jednak ludzie tacy jak ja którym to nie wystarcza.
W swoich postach chce poruszać kwestie trochę bardziej złożone niż to w jakim sklepie kupiłam ubrania widoczne na zdjęciach.
I zazwyczaj w tym miejscu pojawia się w mojej głowie problem ,,co napisać aby zainteresować większe grono odbiorców?''
Na to pytanie chyba nikt nie znalazł jeszcze doskonałej odpowiedzi.
Jednych interesują książki, drugich moda a jeszcze kolejnych zupełnie co innego. Więc co zrobić żeby nasz blog przyciągnął więcej ludzi?
Według mnie trzeba pozostać po prostu sobą i nie pisać tego co ktoś chce przeczytać tylko to co zainteresowałoby nas samych.
Oczywiście możemy napisać np. o wszechobecnym temacie Euro bądź innym który jest aktualnie     ,, na topie',' ale co z tego jeśli podamy w notce suche informacje na które sami nie zwrócilibyśmy uwagi. Gdy robiłam zdjęcia do dzisiejszego wpisu planowałam poruszyć temat zbliżających się wakacji, jednak gdy zabrałam się do pisania nie potrafiłam złożyć zdania, które mogłoby być uznane za ciekawe i sensowne.
Po chwili zastanowienia postanowiłam poruszyć wyżej opisany problem, który moim zdaniem spotyka większość z nas.
Więc przechodząc do sedna sprawy, jeśli już dodajemy do swoich notek tekst niech będzie on pisany z serca. Z doświadczenia wiem że takie wpisy są dużo lepiej odbierane niż coś co piszemy na siłę i w sumie nie mamy o tym pojęcia.
A wy? Jak sądzicie? :) 







 



ALLIGATOAH - WILLST DU

 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Treść posta bardzo przemyślana ,ubrana w mądre słowa.Do tego cudowne zdjęcia,spódniczka przecudna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również denerwują mnie osoby, które nie wiedzą ile czasu zajmuje napisanie dobrego postu. Samo obrobienie zdjęć to jakieś dwie godziny, do tego napisać tekst 1-2 godziny, trzeba pamiętać, że autor bloga musi także wykazać się kreatywnością w zdjęciach i tekście. Więc jeden post to średnio 5 godzin. Pozdrawiam Cię autorko.
    Może zaciekawi Cię mój blog, bo Twój mnie urzekłViksonik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia,świetny post :) :D https://llifebypatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ! Post powinien być pisany prosto z serca i szczerze, a nie na odwal się i o informacjach których nie mamy pojęcia!
    Pięknie wyglądasz!
    Bluzka -cudo !

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama piszę bloga i to dość krótko. Wiem , że ciekawsze są posty z tekstem , który Nas samych ciekawi i to się staram robić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam,że masz w 100 procentach rację. Musimy pisać po prostu o tym co nas inspiruje i to o czym myślimy, bądź chcemy napisac ;) Ładne zdjęcia, są takie tematyczne. ;)

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia swietne.. Jak i modelka!
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń